رونمایی از نرم افزار جامع اطلاعات شهدای اردکان برای اندروید

توسط نوامبر 12, 2017اخبار

رونمایی از برنامه اندروید اطلاعات شهدای اردکان - گنجینه

به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور امام جمعه محترم شهرستان، فرماندار، جمعی از اعضای شورای شهر، رییس بنیاد شهید اردکان و…. از نرم افزار اندرویدی “گنجینه” رونمایی شد.

رونمایی از برنامه اندروید اطلاعات شهدای اردکان - گنجینه

این نرم افزار که شامل بر زندگینامه، وصیتنامه، تصاویر و اطلاعات در یک نگاه از هر یک از شهدای شهرستان می باشد با اتصال به شبکه بی سیم (Wi-Fi) محلی موجود در بهشت شهدای اردکان برروی دستگاه های اندرویدی کاربران نصب شده و با اسکن کدهای قرار گرفته برروی قبور شهدا، اطلاعات مربوط به آن شهید را به نمایش در می آورد.

رونمایی از برنامه اندروید اطلاعات شهدای اردکان - گنجینه

همچنین برنامه شامل بر زیارات و ادعیه معروف و مجموعه صوتی دسته بندی شده می باشد که با اتصال به شبکه موجود در بهشت شهدا بدون نیاز به اینترنت و هیچ گونه هزینه ای قابل دانلود و استفاده کاربران است.


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید:
لینک کوتاه: http://ganjine-420.ir/Vb8wM

۲ نظر

  • Avatar ابوالفضل گفت:

    سلام. با تشکر و سپاس.
    بسیار لازم است که نرم افزار را برای دانلود در سایت نیز می گذاشتید. چون شاید کسی اصلا در اردکان نباشد که در گلزار شهدا دریافت کند یا امکان رفتن را نداشته باشد. بنابراین یک لینک در منوی سایت برای دانلود برنامه قرار دهید.

    ضمنا اگر بتوانید برنامه گنجینه شهدا را در کافه بازار هم بگذارید، خیلی خوب است.

    • admin admin گفت:

      سلام.با تشکر از نظر خوبتان. با توجه به اینکه برنامه در نسخه اول به سر میبرد و مشکلاتی وجود دارد.فعلا به صورت محدود فقط هنگام حضور در بهشت شهدا برنامه در دسترس می باشد. انشاالله با رفع ایرادات برنامه در بازار نیز منتشر خواهد شد.

نظر خود را بیان کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.