معارفه مسئول جدید گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان

توسط ژانویه 3, 2018اخبار

در مراسمی با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان اردکان، محمدعلی فتوحی پدر (شهید بزرگوار مهدی فتوحی)به عنوان مسئول جدید گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان معرفی شدند.

در این مراسم که امام جمعه محترم و فرماندار شهرستان سخنانی فرمودند، همچنین از زحمات و تلاش های ۴ ساله حاجی جواد کمالی مسئول سابق گنجینه تشکر و قدردانی شد.

متن کامل سخنرانی به گزارش از خبرگزاری بسیج:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، در این مراسم امام جمعه اردکان در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء بر پیام رسانی ایثار و فداکاری رزمندگان و شهداء در دوران دفاع مقدس تأکید کرد و اظهار داشت: اگر پیام رسانی حضرت زینب (سلام الله علیها) نبود حادثه کربلا نیز در طول تاریخ ماندگار نمی‌شد. امروز همه ما در حدی که می‌توانیم باید وظیفه پیام رسانی شهداء را انجام دهیم.
وی گفت: گنجینه ایثار و شهادت اردکان به همت جمعی از پیشکسوتان و علاقمندان به فرهنگ ایثار و شهادت و همکاری خانواده‌های معظم شاهد و برخی از مسئولان شکل گرفته است که از جایگاه فرهنگی ویژه‌ای برخوردار بوده و مایه دلگرمی ایثارگران و خانواده‌های عزیز شهداء است.
حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر افزود: تا کنون در راستای حفظ آثار بجا مانده از شهداء اقدامات ارزشمندی انجام گرفته که شایسته تقدیر و تشکر فراوان است و انشاالله به عنوان باقیات الصالحات همه کسانی که در این راه تلاش کرده اند قرار گیرد.
وی تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و نام شهداء و فرهنگ ایثار و شهادت، وظیفه اخلاقی و انقلابی و فرمان، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای است و نیرو‌های ارزشی، ولایی و فعالان فرهنگی و انقلابی باید با وحدت و همدلی، همه تلاش خود را برای پیشبرد اهداف مقدس و متعالی شهداء و این مجموعه بکار بگیرند.
فرماندار اردکان هم در ادامه این مراسم گفت: گنجینه ایثار و شهادت اردکان یکی از مراکز با ارزشی است که در مسیر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء تلاش می‌کند و سال‌های جهاد، ایثار و شهادت را زنده نگه می‌دارد. هر کشوری که می‌خواهد زنده بماند باید به گذشته خود رجوع کند. زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء در مقاطع مختلف و حساس به ما کمک کرده است.
وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و شرایط سخت حاکم بر جامعه و تحمیل جنگ بر کشور ما که با حمایت بیش از ۴۰ کشور دنیا صورت گرفت این مردم ما بودند که با فراخوان حضرت امام به جبهه‌ها رفتند و جنگ را اداره کردند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کردند.
هادی مقیمی با اشاره به حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: ما در طول سالیان گذشته انقلاب نیز از اینگونه حوادث زیاد داشته ایم و ما باید با درک شرایط با وحدت خود به انسجام ملی کمک کنیم تا کشور به آرامش کامل برسد و با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از این شرایط نیز عبور خواهیم کرد و تلاش کنیم که موجبات سوء استفاده‌های دشمنان را فراهم نکنیم و اگر انتقادی هم وجود دارد در جلسات خصوصی‌تر مطرح شود تا بررسی و پیگیری شود.


ما را در شبکه های اجتماعی دنبال نمایید:
لینک کوتاه: http://ganjine-420.ir/F5QWk

نظر خود را بیان کنید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.